fredag 5 juni 2009

Kontraktet påskrivet!


Då så har jag varit och skrivit på avtalet för försäljningen av Svensköp. På ett sätt är detta tungt för mig då jag genom åren har trivts så bra, och har så bra relationer med grannar och Linderöds Trä m fl, men livet går vidare nu.
På ett annat sätt känns det skitbra Ola och Marianne känns jättebra som köpare av vårt sommarparadis. De verkar verkligen gilla Karlsnäs och den stil och prägel vi givit gården under våra år här. Kul att det är nån som tar över som inte bara vill riva och förändra! De är dessutom jättetrevlig och blir säkert goda grannar i Svensköp.
Med på bilden är Torsten mäklare också, lika glad är han efter en bra och relativt snabb affär. Tack Torsten! Obs att jag lyckades missa din fina Remax skylt...

3 kommentarer:

  1. Vi läser också, nu känns det ju nästan som om vi träffat Marianne och Ola. Doris tycker det är tråkigt att vi sålt Karlsnäs, det är så mysigt där! Förhoppningen är ju att vi ska få det mysigt även i Glimminge!!!
    Doris: jag saknar dig Pappa. Puss, puss och kram.

    SvaraRadera
  2. Så kul att läsa din blogg och se lite kring ert nya projekt. Verkar jättefint. Och vi är så glada att vi nu får chansen att ta över Karlsnäs. Det kändes rätt direkt, faktiskt redan första gången när vi bara körde förbi. På visningen bekräftades känslan, och vårt extrabesök gav en ännus starkare övertygelse. Att vi blev så väldigt trevligt mottagna kändes ju också bra i magen. Så letandet är slut, och vi är fulla av förväntan. Drömmer och planerar. Det blir en lång sommar... Hälsningar från Ola och Marianne

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick förtroendet att sälja er gård. Det blev verkligen rätt köpare. Önskar er alla välkomna och lycka till i Skåne.
    Glad midsommar!
    Hälsningar
    Torsten

    SvaraRadera